Hvad skal jeg vælge?


Hun kom med verdens dejligste budbringer i går eftermiddags og står nu flot og rank i køkkenet.
Hun har fået Microovnens plads, der er blevet henvist til højt oppe oven på køleskabet.

Jeg bladrede flere gange igennem Claus Meyers "Meyers Bageri" for at finde en værdig opskrift der passede til jomfrurejsen rundt i den skinnende skål. Jeg kunne ikke vælge og den endte med at jeg ikke engang fik sat strøm til hende.

I dag skal den gode KitchenAid ikke slippe, men hvad skal æltes, røres eller piskes?

4 kommentarer:

  1. Hej Olof ;-D

    Tillykke med det nye vidunder, man må aldrig gå ned pga. manglende køkkenudstyr... glæder mig til at se, hvad du kan fremtrylle... hvis du altså får sat strøm på ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia
      Det er min første røremaskine. Faktisk er jeg lidt nervøs for at miste følingen med madlavning med for mange maskiner køkkenet.

      Slet
  2. Hvor er den flot, Olof. Det bliver spændende, hvad du vil trylle frem. ;-)

    SvarSlet